2021-03-03 10:52
Газар зүйн хичээлээр ЭЕШ өгвөл ямар мэргэжил эзэмших боломжтой вэ?
ГАЗАР ЗҮЙ – 100 ХУВЬ
- Багш – байгалийн ухааны боловсрол
- Газар зүйн багш
- Газар зүй
ГАЗАР ЗҮЙ, АНГЛИ ХЭЛ, НИЙГМИЙН УХААН
- Аялал жуулчлал
- Аялал жуулчлалын менежмент
- Орчуулагч
- Аялал жуулчлалын эдийн засаг, удирдлага
ГАЗАР ЗҮЙ, МАТЕМАТИК, ФИЗИК
- Хот ба бүс нутаг төлөвлөлт
- Газар зохион байгуулалт
- Байгаль орчны зайнаас тандан судлал
- Байгаль ашиглалт хяналт үнэлгээ
- Хүрээлэн буй орчны экологи
- Геологи
- Геофизик
- Геодези
- Газар зүй
- Гидрогеологи
- Хөрс судлал
ГАЗАР ЗҮЙ, МАТЕМАТИК, АНГЛИ ХЭЛ
- Газар зохион байгуулалт
- Газрын үнэлгээ
- Газрын кадастр, зураглал
- Аялал жуулчлал
ГАЗАР ЗҮЙ, БИОЛОГИ
- Газар зүй, биологийн багш
ГАЗАР ЗҮЙН ЧИГЛЭЛЭЭР СУРАЛЦАХ БОЛОМЖТОЙ ИХ СУРГУУЛИУД:
Ингээд үргэлжлүүлэн газар зүйн чиглэлээр суралцах боломжтой Монголын зарим их сургуулиудын талаарх мэдээллийг хүргэж байна.
1. МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ:
- Хот ба бүс нутаг төлөвлөлт
- Газар зохион байгуулалт
- Байгаль орчны зайнаас тандан судлал
- Геологи
- Геофизик
- Газар зүй
МУИС-ийн бакалаврын үндсэн мэргэжлийн хөтөлбөрүүд
https://www.num.edu.mn/filesnum/juram/NUM_elseltiin_juram_2020.04.14%20A82.pdf
2. МОНГОЛ УЛСЫН БОЛОВСРОЛЫН ИХ СУРГУУЛЬ:
- Багш – байгалийн ухааны боловсрол
- Газар зүйн багш
- Газар зүй, биологийн багш
- Аялал жуулчлал
- Аялал жуулчлалын менежмент
МУБИС-ийн бакалаврын үндсэн мэргэжлийн хөтөлбөрүүд
https://burtgel.msue.edu.mn/Home/Juram
3. ШИНЖЛЭХ УХААН ТЕХНОЛОГИЙН ИХ СУРГУУЛЬ:
- Геологи
- Геофизик
- Геодези
- Газар зүй
- Гидрогеологи
- Газар зохион байгуулалт
ШУТИС-ийн бакалаврын үндсэн мэргэжлийн хөтөлбөрүүд
https://elselt.edu.mn/Default/NewsDetail/1061
4. ХӨДӨӨ АЖ АХУЙН ИХ СУРГУУЛЬ:
- Газар зохион байгуулалт
- Газрын үнэлгээ
- Газрын кадастр, зураглал
ХААИС-ийн бакалаврын үндсэн мэргэжлийн хөтөлбөрүүд
https://elselt.muls.edu.mn/view.php?value_id=ZW5jb2RldXNlcmlkNA%3D%3D
5. САНХҮҮ ЭДИЙН ЗАСГИЙН ИХ СУРГУУЛЬ:
- Аялал жуулчлал
СЭЗИС-ийн бакалаврын үндсэн мэргэжлийн хөтөлбөрүүд
https://admission.ufe.edu.mn/pdf/2020-2021%20%D1%8D%D0%BB%D1%81%D1%8D%D0%BB%D1%82%D0%B8%D0%B9%D0%BD%20%D0%B6%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%BC-%D2%AF%D0%BD%D0%B4%D1%81%D1%8D%D0%BD.pdf